Kosmetyki - skuteczne, tanie i sprawdzone !;)

Dodatkowo moda, książki, filmy, zdjęcia, przemyślenia ;)

Dla każdego coś dobrego.

piątek, 18 kwietnia 2014

nauka języków obcych w wolnym czasie

               Znajomość języków obcych w dzisiejszych czasach jest bardzo ważna...niby każdy wie a jednak różnie to bywa...bo np. nie każdy z nas miał szczęście uczyć się tego języka podczas szkolnej edukacji, bądź poziom ogólnie był słaby i z tych zajęć nic nie wynieśliśmy.
 Niestety taka jest prawda.
Szkoła poprzez kartkówki, sprawdziany i oceny często zniechęca młodych ludzi do poznawania nowych języków, kultur itp., a przecież to najlepszy czas na naukę i odkrywanie. Czasami trafi się wyjątkowy nauczyciel, który potrafi nas naprawdę zainteresować, ale to kilka lat szybko mija, a później...później trudno nam się samemu zabrać za doszkalanie zdobytych umiejętności.
Ze mną było podobnie.
Kilka (jak nie kilkanaście) lat uczyłam się języka angielskiego, nigdy w szkołach prywatnych, nigdy ponad program, ale dopiero na studiach zrozumiałam jak moja wiedza i umiejętności są słabe.
Dlatego postanowiłam się za to wziąć...z racji tego że coś już tam wiedziałam i umiałam mogłam sobie pozwolić na zakup książki...i to nie byle jakiej bo napisanej w języku angielskim, specjalnie dla osób uczących się tegoż języka.
 Można znaleźć w niej, oprócz bardzo wciągającej fabuły podzielonej na odpowiedniej długości rozdziały, wiele wytłumaczonych słówek i zadań do każdego rozdziału. Pozwala to nam lepiej utrwalić naszą wiedzę i zrozumieć tekst.
Ta książka to lekki kryminał, autorem jest Kevin Hadley, tytuł: "Danger in high places", poziom B1-B2 (zakupiona w Empiku w cenie 20zł, dostępne inne poziomy, ale raczej wzwyż).
Polecam wszystkim tym którzy chcą rozwinąć swoje umiejętności językowe ale także miło spędzić czas.


Ostatnio również w tym salonie zakupiłam magazyn pt."English matters" i również jestem bardzo zadowolona. Pod każdym artykułem jest lista słówek, ponadto można bezpłatnie ściągnąć plik mp3 z czytanym tekstem danego artykułu z Internetu. (Empik, ok. 10zł, wydanie na dwa miesiące).


Czy znacie jakieś inne formy nauki angielskiego w wolnym czasie w ciekawej formie? ---->piszcie w komentarzach ;)
 Uważam że warto mieć ciągły kontakt z językiem gdyż tylko tak można go opanować. Warto szukać najlepszego sposobu dla siebie! I się nie poddawać!
Oczywiście w taki sposób można się uczyć także innych języków np. niemieckiego, rosyjskiego, hiszpańskiego, francuskiego czy nawet chińskiego...
wymaga to trochę pracy i wielu chęci ale myślę, że warto bo w obecnych czasach języki obce są potrzebne na każdym kroku...
fajnie jest także łączyć pasję (czytanie) z nauką ;)

ulentyna.



1 komentarz:

  1. Fajny pomysł z taka książką - połączenie nauki i przyjemności. Muszę się przejść do Empiku :)

    OdpowiedzUsuń