Kosmetyki - skuteczne, tanie i sprawdzone !;)

Dodatkowo moda, książki, filmy, zdjęcia, przemyślenia ;)

Dla każdego coś dobrego.

wtorek, 8 kwietnia 2014

Paznokcie !

Hej, hej , hej!

Postanowiłam dodać post dotyczący PAZNOKCI!
Każdy kto mnie zna wie, że 'cierpię' na paznokciową 'manię'. lubie eksperymentować kolorami/wzorami o ile tylko mam chwilkę czasu. Jeśli go nie mam, maluję paznokcie jednym kolorem, zazwyczaj neutralnym.

W dzieciństwie obgryzałam paznokcie i przez dłuższy czas nie wierzyłam, że da się jeszcze 'uratować'. Przez jakiś czas stosowałam odżywki, ale to dawało mizerny skutek. 
Najważniejsza jest  nasza 'dieta'. Ona głównie wpływa na kondycję naszych włosów i paznokci.
Pod słowem 'dieta' w moim przypadku kryje się normalne jadanie wszystkiego, ale z rozsądkiem. 
Ważne jest również regularne kremowanie rąk. Przez jakiś czas zapomniałam  o tej regularności i teraz moje dłonie będą musiały odczekać swoje, aby 'dojść do siebie'. 

Może teraz przejdę do spraw bardziej praktycznych. Paznokcie maluję w różnych odstępach czasowych. Wszystko zależy od tego jak długo lakier wygląda w miarę przyzwoicie. Jeśli intensywnie sprzątam , często zmywam naczynia to maluję paznokcie co 3 dni ( mniej więcej), a jeśli nie to co 4 do 5 dni.

Nie jestem żadną ekspertką ani perfekcjonistką, nie używam żadnych lakierów z wysokiej półki.Dla mnie najważniejszy jest kolor i konsystencja. Co do trwałości lakieru, przy moim trybie życia nie ma mowy!. Jestem typowym wierciuchem, ciągle coś robię. Czekanie na wyschnięcie lakieru wystawia moją cierpliwość  na próbę ;p.

Na koniec zostawiam kilka zdjęć !;)








patis93

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz