Kosmetyki - skuteczne, tanie i sprawdzone !;)

Dodatkowo moda, książki, filmy, zdjęcia, przemyślenia ;)

Dla każdego coś dobrego.

niedziela, 11 maja 2014

Kiermasz książek

Hejka!
Wczoraj wybrałam się na kiermasz książek, który odbył się przy Bibliotece Miejskiej w Piotrkowie.
Zawsze chciałam na niego pójść, ale nigdy mi termin nie odpowiadał. w końcu się udało!
Nie należę do moli książkowych.. ALE jak już mnie coś zainteresuje to przeczytanie książki nie jest dla mnie problemem ;).
Zacznę od tego, że udało mi się upolować 4 książki.

Pierwsza w oko wpadła mi książka pt"Przezwyciężyć ból". Jest ona czymś w rodzaju poradnika, przedstawia podejście psychologiczne przede wszystkim do bólu niefizycznego. Mam nadzieję, że niedługo znajdę chwilkę na jej przeczytanie ;). Moja mama właśnie jest w jego trakcie. Narzekania nie słyszałam ;d

A oto i kolejna zdobycz!
Hmm zgadnijcie dlaczego ją wzięłam?
OKŁADKA! Jeszcze nigdy mi się tak nie spodobała okładka książki ! ;)
A za ciekawostkę dodam Wam, że zostałam wydana w Piotrkowie Trybunalskim!!
A jej bohaterką jest również Piotrkowianka!
To nie był zwykły zbieg okoliczności, że właśnie ona przykuła moją uwagę!;)






Kolejnie 2 książki:


"Mama jest najlepsza na świecie" - wzięłam ją specjalnie dla mojej mamy, nie liczył się dla mnie tekst, lecz tytuł. Miło było zobaczyć uśmiech na jej twarzy;)


"Zielone wzgórza Afryki" .. hmm wahałam się czy wziąć tą książkę.. ale mam pewne plany, może za dużo powiedziane.. bardziej są to wyobrażenia związane z przyszłością, moooże po części właśnie  z Afryką;).
Więc się jednak skusiłam.

Hm to by było na tyle.
Pewnie ciekawi jesteście ile zapłaciłam za te  WSZYSTKIE  książki..
Otóż sama do końca nie wiedziałam ile zapłacę.. aale byłam niesamowicie mile zaskoczona.
Otóż zapłaciłam łącznie  TYLKO 4zł! Aż trudno uwierzyć, prawda?


Pieniądze mają się nijak do skarbów jakie tam można zdobyć;)



W imieniu studentów UJK w Piotrkowie Trybunalskim ZAPRASZAM WSZYSTKICH CHĘTNYCH NA JUWENALIA, które odbędą się w dniach 14-15 maja .;)




 Tym pozytywnym akcentem żegnam się z Wami życzą przyjemnego popołudnia!

patis93






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz