Kosmetyki - skuteczne, tanie i sprawdzone !;)

Dodatkowo moda, książki, filmy, zdjęcia, przemyślenia ;)

Dla każdego coś dobrego.

wtorek, 13 maja 2014

Zaskórniki

 
Ostatnio pisałam jak poradzić sobie z ,,niechcianymi gośćmi” w postaci czerwonych krostek, dzisiaj opiszę Wam mój sposób na to jak pozbyć się nie mniejszego problemu jakim są właśnie ZASKÓRNIKI.
Te małe czarne plamki pojawiające się przeważnie na nosie lub w jego okolicach są bardzo trudne do zniwelowania. Często pozostawiają one po sobie ślady, których bardzo trudno jest się pozbyć. Moim sposobem na zaskórniki jest maść TORMENTIOL. Jest to preparat do stosowania na skórę jako środek o działaniu przeciwzapalnym, przeciwbakteryjnym i ściągającym. Cienką warstwę maści nakładamy na miejsce występowania zaskórników i czekamy aż do całkowitego wchłonięcia. Możemy  powtarzać tą czynność kilka raz na dobę (ale nie więcej niż 3 razy!!!). Najlepiej stosować go w ciągu dnia.
Plusem tej maści jest również to że działa ona świetnie również na zwykłe pryszcze. Minusem natomiast jest nieprzyjemny zapach, ale można się do niego przyzwyczaić :)
Kosztuję on ok. 9 zł i dostępny jest w aptekach.
Ostatnio dowiedziałam się o nowym sposobie na radzenie sobie z zaskórnikami, a mianowicie jest to maseczka na bazie MLEKA, ale tą metodę opiszę jak sama ja wypróbuje :P
Na razie polecam Wam TORMENTIOL, i mam nadzieje ze przyniesie on oczekiwane efekty :)

madziula

2 komentarze:

  1. Pisząc posty zwracajcie uwagę zarówno na błędy ortograficzne, jak i stylistyczne -.- Trochę one rażą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy za radę..Lecz, jak zdążyłaś/eś zauważyć nie studiujemy filologii polskiej, ani nie prowadzimy bloga dotyczącego języka polskiego. Fakt, może jestem troszkę chaotyczna, ale uważam, że przeciętni odbiorcy nie widzą w tym większego problemu.

    pozdrawiamy!;)

    patis93

    OdpowiedzUsuń