Kosmetyki - skuteczne, tanie i sprawdzone !;)

Dodatkowo moda, książki, filmy, zdjęcia, przemyślenia ;)

Dla każdego coś dobrego.

piątek, 23 maja 2014

ZDOBIENIE PAZNOKCI

Zdobienie paznokci nie musi być wcale skomplikowane. Osobiście próbowałam kilku technik.. od ombre, po brokat, naklejki aż do napisów (odbicie z gazety).. Szczerze mówiąc BROKAT jest moim ulubieńcem;). Teraz kila słów uzasadnienia. Brokat ma to do siebie, że potrafi w sprytny sposób sprawić, że nasz niedokładny bądź uszkodzony manicure będzie wyglądał dobrze.. a nawet bardzo dobrze! Z Anglii udało mi się przywieźć 2 rodzaje brokatów w formie lakieru. Zdecydowanie są najwygodniejszą opcją! Ostatnio kupiłam sypki brokat i jest zdecydowanie trudniejszy do okiełznania. ;)
* brokat granatowy - pierwszy od lewej

 * mój ulubieniec!


Brokatowy manicure:






Technika OMBRE nie musi być skomplikowana ;)
Oczywiście jest kilka sposobów na uzyskanie efektu cieniowania, ale ja preferuję ten z gąbeczką.
Może kiedyś wstawię 'moją technikę' robienia ombre ' krok po kroku' ;)
Zobaczymy;)

 Niestety mam tylko jedno zdjęcie.. Połączenie niebieskiego i białego myślę, że nie jest najgorsze;)
Ładnie prezentuje się również biel i mięta;).


Coś mniej skomplikowanego? KROPKI!.. Są fajnym i prostym sposobem na zdobienie paznokci;)




Jak widzicie, zdobienie jest DLA KAŻDEGO!
Nie ma się co martwić czy bać, że nie wyjdzie ;). Trzeba próbować;)

pozdrawiam i życzę udanego popołudnia!
patis93






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz