Kosmetyki - skuteczne, tanie i sprawdzone !;)

Dodatkowo moda, książki, filmy, zdjęcia, przemyślenia ;)

Dla każdego coś dobrego.

sobota, 5 kwietnia 2014

Troszkę o Nas. ;)

Witam!

Dzieją się jakieś czary na tym blogu ;o. Mam nadzieję, że niebawem uda się go jakoś okiełznać ;p.

Postanowiłam przybliżyć Wam troszkę informacjo o Nas. Mianowicie, jak wynika z tekstu umieszczonego w bocznej kolumnie, Magda, Ula i ja (Patrycja) jesteś trzema studentkami pochodzącymi z Piotrkowa Trybunalskiego i okolic. Wszystkie trzy jesteśmy na drugim roku studiów, Magda i ja na ekonomii, natomiast Ula studiuje gospodarkę przestrzenną. Znamy się już jakiś czas. Ja z Ula już przeszło 5 lat, natomiast z Magdą od 2 lat ( odkąd się poznałyśmy na uczelni). Każda z Nas interesuje się czymś innym i to sprawia, że nigdy się razem nie nudzimy. Magda jest ekspertką od kosmetyków, mody, biżuterii i filmów, Ula natomiast jest ' molem książkowym' w optymistycznym tego słowa znaczeniu oczywiście ;). Czyta naprawdę wyszukane książki oraz ma interesujący gust muzyczny a co więcej kocha góry!. Trudno mi cokolwiek napisać o sobie, ale może wspomnę tylko tyle, że trudno mnie odciągnąć od aparatu fotograficznego jak już się do niego oczywiście 'dorwę', uwielbiam przyrodę, długie spacery najlepiej nad jeziorem i spotkania z przyjaciółmi, o!

Co do tych spotkań zostawię Wam tutaj jedno ze zdjęć PUM !;)

Łódź 2014r.



Spokojnej nocy!

patis93

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz