Kosmetyki - skuteczne, tanie i sprawdzone !;)

Dodatkowo moda, książki, filmy, zdjęcia, przemyślenia ;)

Dla każdego coś dobrego.

niedziela, 6 kwietnia 2014

Pielęgnacja włosów

 
Dzisiaj coś o włosach :)
Jak wiadomo są różne rodzaje włosów. Niektórzy mają idealnie kręcone, inni doskonale proste, i są także osoby takie jak ja, które mają coś pomiędzy :) Czyli włoscy są proste u nasady i kręcą się na końcach.
Osobiście jestem fanką prostych włosów. Aby ładnie je wyprostować, po myciu wilgotne włosy rozczesuje grzebieniem, a po wysuszeniu suszarką czesze je szczotką. Zawsze powinniśmy tak robić, gdyż jest to zdrowsze dla naszych włosów. Tą metodę poleciła mi moja fryzjerka. Potem  stosuję prostownicę, ale aby uniknąć efektu tzw. ,,spalonych włosów” używam SPRAY’ u WYGŁADZAJĄCEGO do prostowania włosów z JOANNY . Wygładza on i zapewnia ochronę termiczną włosów. Jest to doskonałe rozwiązanie. Włosy są perfekcyjnie proste, delikatne, mają naturalny połysk, nie sklejają się. Ponad to ta ma właściwości odżywcze oraz przyjemny brzoskwiniowy zapach. Kosztuje ok. 15 zł. Ja mój spray kupiłam w Rossmanie. Starcza on naprawdę na długo, gdyż nie potrzeba go zbyt dużo. Spryskujemy delikatnie włosy i rozczesujemy grzebieniem, a potem zaczynamy prostować. Efekt jaki otrzymujemy jest naprawdę świetny :)
Tutaj macie zdjęcie moich wyprostowanych w ten sposób włosów:



madziula

4 komentarze:

  1. Czyli czas bym sobie takie coś zakupiła :) :*** Wiewiórka :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto zauważyć, że z czasem i tak prostownica zrobi swoje z włosami i żadne spray'e już nie pomogą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale nie prostujemy włosów cały czas, więc lepiej zapobiegać zniszczeniom zanim bd za późno :)

      Usuń
  3. dobra metoda :)

    OdpowiedzUsuń