Kosmetyki - skuteczne, tanie i sprawdzone !;)

Dodatkowo moda, książki, filmy, zdjęcia, przemyślenia ;)

Dla każdego coś dobrego.

środa, 9 kwietnia 2014

Pozytywnie

Hejka!

Przed chwilą natrafiłam na kilka zdjęć rzeczy, które wywarły na mnie pozytywne wrażenie. Dokładniej mam na myśli pocieszne wzory np frytek, koce i poduszki z bohaterami bajek z dzieciństwa, chrupki też potrafią być 'zabawne' . Może niektórzy dojdą do wniosku, że jestem ' stuknięta', ale co ja na to poradzę, że ludzka kreatywność i dobre wspomnienia wywołują uśmiech na mojej twarzy . 

A może inni z Was też mają tak jak ja?. Potraficie cieszyć się z takich drobnostek ? ;)



pozdrawiam,
patis93





1 komentarz:

  1. Widzę nowe zdjęcia Wasze i nowa odsłona bloga:) mega pozytyw :* podoba mi się jeszcze bardziej ! :* Wiewiórka :*

    OdpowiedzUsuń