Kosmetyki - skuteczne, tanie i sprawdzone !;)

Dodatkowo moda, książki, filmy, zdjęcia, przemyślenia ;)

Dla każdego coś dobrego.

piątek, 18 kwietnia 2014

Muffinki dziecinnie proste-przepis

Obiecałem komuś, że dodam ten post, więc dodaje ;p

Moja przygoda z pieczeniem muffinek, nie trwa zbyt długo. Robiłam je około 5 może 6 razy i za każdym razem korzystałam z innego przepisu.

W końcu doszłam do wniosku, że ten pierwszy był jak najbardziej udany ;).

Postanowiłam podzielić się z Wami dziecinnie prostym przepisem. Jak mi się udało to Wam na pewno też ;). Dadam tylko ,że korzystałam z papierowych papilotek, które kupiłam w biedronce za około 2 zł. 



Składniki na około 20 muffinek ( małe papilotki):
* tabliczka gorzkiej/ mlecznej czekolady
* 150g miękkiego masła ( ja użyłam margaryny)
*2 jajka
*80 g cukru
*300 g mąki
*2 łyżeczki proszku do pieczenia
*szczypta soli
*pół łyżeczki sody oczyszczonej
*250 ml mleka

Przygotowanie: ( rozgrzewamy piekarnik do temp. 200 stopni)
1.Na grubej tartce ścieramy tabliczkę czekolady.
2.Do miski wsypujemy : mąkę, cukier sól, sodę i proszek do pieczenia.
3. Mieszamy. Dodajemy mleko, 2 jajka i masło.
4.Miksujemy. ( można wymieszać łyżką)
5.Dodajemy czekoladę.
6.Delikatnie mieszamy.
7.Przekładamy gotową masę do papilotek.

Muffinki pieczemy przez 26 minut w temp. 180 stopni.
Ale radzę od czasu do czasu zajrzeć i zmniejszyć troszkę temperaturę;)


i teraz ciekawostka! Jeśli chcemy mieć wilgotne muffinki, to wkładamy szklankę z wodą do brytfanki pomiędzy muffinki. 



Gotowe!:






Życzę smacznego!;)

patis93




2 komentarze:

  1. Wyglądają na przepyszne. A i przepis prosty. Muszę poszukać w sklepie i zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaraz po świętach wypróbuję :* Wiewiórka :P

    OdpowiedzUsuń