Kosmetyki - skuteczne, tanie i sprawdzone !;)

Dodatkowo moda, książki, filmy, zdjęcia, przemyślenia ;)

Dla każdego coś dobrego.

wtorek, 15 kwietnia 2014

Podróż samolotem

Hejka!
Postanowiłam dodać post o podróży środkiem transportu jakim jest.. SAMOLOT!
Pewnie większość z Was już miała okazję lecieć , ale znam ludzi którzy jeszcze jej po prostu  nie mieli  bądź podróż samolotem była zbędna ;p.

Mój pierwszy lot samolotem odbyłam w lipcu ubiegłego roku. Wtedy leciałam do Anglii.
Jak możecie się domyśleć, podróż trwała krótko. Dokładnie nie pamiętam ile, ale około 2 godzin.

Dla mnie podróż ta była ogromnym przeżyciem.  Z natury jestem panikarą, a co więcej mam ogromny lęk wysokości!. Nawet nie próbujcie wyobrazić sobie mojej miny kiedy czekałam  na 'start' ;)

Co do lotniska to wylatywałam z Łodzi a wracałam z Londynu. Ale o lotniskach i bagażu dodam post kiedy indziej ;p. Teraz skupię się na samym locie ;d

Start sam w sobie był przyjemny, nie taki straszny jak mi to wszyscy opowiadali ;) Poza tym była prześliczna pogoda, a jakie widoki za oknem ! Nie można było oderwać wzroku!;)


Bardzo szybko mi minęły te 2 godziny lotu. A poza tym udało się przylecieć przed planowanym czasem . Lądowanie było może troszkę mniej przyjemne od startu, ale dało się przeżyć;)


Co do powrotu też było w porządku, ale jednak ta pierwsza podróż samolotem najbardziej utkwiła mi w pamięci;)

Mam taką mała radę dla Was. Jeśli wybieracie się w swoją pierwszą podróż samolotem, postarajcie się zająć miejsce koło okna . Naprawdę warto!;)


Pozdrawiam!


patis93

2 komentarze:

  1. Ja nigdy nie leciałam samolotem, ale gdy nadarzy się okazja z wielką chęcią polecę. Nie mam w sobie żadnego strachu i bardzo chcę zobaczyć tak piękne widoki, jak na twoich zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm... :) Ja również dobrze wspominam swój 1 lot samolotem, moment kiedy startuje, gdy przyśpiesza i unieruchamia człowieka w fotelu bezcenny :)
    A widoków nie da się opisać to trzeba samemu zobaczyć, przeżyć.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń