Kosmetyki - skuteczne, tanie i sprawdzone !;)

Dodatkowo moda, książki, filmy, zdjęcia, przemyślenia ;)

Dla każdego coś dobrego.

niedziela, 18 maja 2014

WIELKA BRYTANIA

Wielka Brytania - Peterborough

Hejka!
Przedstawię Wam dzisiaj, kilka rzeczy, które mnie urzekły (mniej lub bardziej) w Anglii ;)

Może zacznę od wnętrza domów.

na I miejscu stawiam otworek na korespondencję ;) Jest naprawdę praktyczny !

Przez pierwsze kilka dni zdarzyło mi się przydepnąć jakąś kopertę, ale później już się przyzwyczaiłam ;p
 Na uwagę zasługują również wtyczki do kontaktów, może i jest więcej roboty, ale takie wtyczki są o wiele bezpieczniejsze ;p. !

Miasto = życie!
 Zdziwiłam się bardzo idąc (w środę koło godziny 13tej) przez centrum miasta, że to miasto żyje!
Ludzie śpiewają, niektórzy tańczą, mini wesołe miasteczko jest pełne dzieci. Tam na porządku dziennym jest tak jak u nas od święta. Coś niesamowitego! ;) 

A z Panem ze zdjęcia mógł sobie każdy zrobić zdjęcie;)
 Angielska pogoda.. Wcale nie!

Dni deszczowe, które miały miejsce w ciągu mojego pobytu mogę policzyć na palcach, dosłownie!
Może to zasługo zmian klimatycznych, a może stereotypów?


Udało mi się uchwycić 'angielską pogodę'!


 Komunikacja miejska.

Prawda, że ciekawy bus;)?
Tak się zdarzyło, że widok z okna miałam na przystanek i wiele razy widziałam takie i troszkę inne pojazdy.;)

Ciekawostką jest, że co piątek ulicami miasta przejeżdżał 'PARTYBUS'. Każdy mógł do niego wsiąść;)

 Otoczenie.
Central Park - cudowne miejsce!Miałam do niego, około 15 minut drogi piechotką ;)
Ten park jest naprawdę ogromny! Jest tam plac zabaw, mnóstwo pięknych kwiatów, sporo  ławek w zaskakujących miejscach ;) Coś pięknego!
A do tego ogromny 'zielony' plac, na którym można pograć w piłkę. I nie ma tam żadnych chorych zakazów jak to u Nas bywa, żeby nie niszczyć zieleni..

Przejście na którym pieszy ma naprawdę pierwszeństwo!;)

 Plac zabaw w parku;)
 Sygnalizacja świetlna;)

Co ciekawe przechodzenie na czerwonym świetle, pod warunkiem, że nic nie jedzie oczywiście, nie jest karalne!;)


To by było na tyle;)
Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam;)

życzę spokojnego popołudnia!

patis93

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz