Kosmetyki - skuteczne, tanie i sprawdzone !;)

Dodatkowo moda, książki, filmy, zdjęcia, przemyślenia ;)

Dla każdego coś dobrego.

środa, 14 maja 2014

NAILS

Hejka!
W tym poście przedstawię Wam moje rossmanowskie zdobycze! (oczywiście  z kolorówki ;) )
Jeden z lakierów kupiłam specjalnie dla mamy ( chciała taki kolor). Ona to ma gust! Pomarańczowy prezentuje się najbardziej efektownie z wszystkich poniżej;).

Nie jest ich zbyt wiele, ponieważ mam od groma lakierów, co udowodnię Wam w kolejnych postach;)

Wracając do zdobyczy, oto i one:





Powyżej przedstawioną odżywkę stosowałam  za czasów gimnazjum, czyli około .. 6 lat temu;)

W najbliższym czasie postaram się dodać opinie o nabytych lakierach.

Pochwalę się, że dostałam kolejne dwa lakiery w prezencie, ot tak;)
 Tak, oczy Was nie mylą;).. Niebieski lakier jest identyczny, jak ten co sama kupiłam ;p
Taki śmieszny zbieg gustów;) bardzo cieszę się z prezentu, oczywiście;)


Pozdrawiam!

patis93



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz