Kosmetyki - skuteczne, tanie i sprawdzone !;)

Dodatkowo moda, książki, filmy, zdjęcia, przemyślenia ;)

Dla każdego coś dobrego.

wtorek, 6 maja 2014

Na problemy z cerą


Wiele z Nas ma problem z cerą. Czasami wypryski na naszej twarzy spędzają nam sen z powiek, próbujemy znaleźć środki które pomogą nam zwalczyć ten problem, często metodą prób i błędów.
Nigdy nie miałam większych problemów z moją cerą, ale jak każda dziewczyna nie lubię gdy pojawiają się niechciane czerwone plamki na mojej twarzy :)
Moim zdaniem, znalazłam idealny środek dla mnie, mam nadzieje że pomoże także Wam. Jest to maść, a dokładnie pasta Lassari. Preparat zawiera tlenek cynku i kwas salicylowy jako substancje czynne, które wykazują synergizm w działaniu przeciwzapalnym i wysuszającym. Preparat stosowany głównie na skórę w stanach zapalnych jako środek ściągający, osuszający i odkażający. Lek wskazany jest do stosowania w przypadku niewielkich zmian skórnych, trądziku. Za każdym razem, gdy na mojej twarzy pojawi się ,,niespodziewany gość” smaruję go właśnie tą maścią i kilka godzin i po kłopocie :) Stosuję się go bezpośrednio na wypryski i zostawia do całkowitego wchłonięcia, najlepiej na noc. Można kupić go w każdej aptece i cena też jest przystępna, bo kosztuję on ok. 3-4zł, a efekty są rewelacyjne. 









madziula

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz