Kosmetyki - skuteczne, tanie i sprawdzone !;)

Dodatkowo moda, książki, filmy, zdjęcia, przemyślenia ;)

Dla każdego coś dobrego.

wtorek, 3 czerwca 2014

POSTCARDS


Hejka!
Z góry PRZEPRASZAM za postój w blogowaniu, ale nadszedł czas pogromu dla studentów.. SESJA!
Niestety w tym semestrze ten okres trwa bardzo długo.. bynajmniej na mojej i Magdy specjalności, bo Ula ma już to piekło za sobą ;p Aktualnie jest na wyjeździe terenowym;)
Niektórym to jest dobrze;p.

Szczerze mówiąc moja kreatywność w ostatnim okresie ogranicza się do wyboru zeszytu, z którego  mam się czegoś wykuć ;p.

Dziś spotkała mnie miła niespodzianka ;) Dostałam przesyłkę od : Klubu Miłośniczek Pięknych Paznokci ( tutaj link do fb. https://www.facebook.com/klubmilosniczekpieknychpaznokci). W przesyłce otrzymałam przeuroczą naklejkę, która wygląda tak :

Na pewno znajdę dla niej jakieś odpowiednie miejsce ;) Dziękuję!;)

Wracając do głównej myśli posta..
szczęśliwie się złożyło, że na dysku odnalazłam zdjęcia POCZTÓWEK I KARTEK!
Mam ich od groma, ale do każdej jednej ogromny sentyment;)
Oto kilka  z nich:









Lubię sobie na nie popatrzeć, poczytać zwłaszcza jak mam tzw. chandrę ;p
Sama, staram się wysyłać pocztówki jak jestem w nowym miejscu, a jak nie mam takiej możliwości to przynajmniej kupić kilka i przywieź ze sobą ;)

W następnym poście postaram się przedstawić moją technikę robienia OMBRE na paznokciach;)

pozdrawiam!

patis93


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz