Kosmetyki - skuteczne, tanie i sprawdzone !;)

Dodatkowo moda, książki, filmy, zdjęcia, przemyślenia ;)

Dla każdego coś dobrego.

środa, 18 czerwca 2014

FLOWERS

Hejka!
Mam nadzieję,że już nie dopuścimy do takiej przerwy w blogowaniu. Szczerze mówiąc zostały nam jeszcze 3 egzaminy. . Chyba do jakiegoś rekordu nas zapiszą.;o 21 ZALICZEŃ ;O. 4 tygodniowy maraton.. Nie pamiętam kiedy byłam tak wykończona ;x . Także mam nadzieję, że nas troszkę 'usprawiedliwiłam' ;).

Kiedyś( w początkowych postach) wstawiłam zdjęcia zeszłorocznych kwiatów, które gościły na moim balkonie, a z racji ,że ostatnio udało mi się porobić kilka zdjęć( deszcz mnie natchnął;p),podzielę się teraz z Wami tegorocznymi pięknościami . ;p






A wszystko dzięki moim rodzicom, którzy dzielnie dbają o roślinki ;).
Szczerze mówiąc, to osobiście , nie mam drygu do kwiatów, ale może z czasem się to zmieni .;)
Kto wie.. ;).



Spokojnej nocy!;)

patis93





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz