Kosmetyki - skuteczne, tanie i sprawdzone !;)

Dodatkowo moda, książki, filmy, zdjęcia, przemyślenia ;)

Dla każdego coś dobrego.

wtorek, 26 sierpnia 2014

Rzęsy

Hej :)
Ponieważ ten post cieszył się dość duża popularnością postanowiłam Wam o nim przypomnieć :)
Chciałabym wam coś polecić. Przez wiele lat miałam mały problem z moimi..... RZĘSAMI. Były krótkie, cienkie i prawie mało widoczne. Podczas malowania tuszem bardzo się sklejały i nie wyglądało to dość atrakcyjnie a tym bardziej estetycznie. Kiedyś myślałam na tym aby zainwestować w sztuczne ale uważam  że kleję do nich nie są zbyt zdrowe dla naszym oczu. Tak samo jest z wizytą u kosmetyczki która kosztuje ok. 50-80 zł i efekt jest widoczny tylko przez ok. 2 miesiące i dość często trzeba ponawiać zabieg co na pewno nie wpłynie na stan naszych rzęs i możemy mieć jeszcze większe problemy. Więc postanowiłam zrobić z tym coś innego.
Przez długi okres testowałam różne odżywki ale nie były one wystarczająco dobre. Jednak wreszcie natrafiłam na tą jedyną :)
Odżywką która pomogła mi w 100% jest właśnie  
Eveline, Advance Volumiere. Kosztuje ona około 10 zł i można ją dostać w prawie każdej drogerii i starcza na ok. 3 miesiące, czyli nie jest to dość drogi zakup. Pierwsze efekty były już widoczne po niespełna 2 miesiącach od stosowania. Rzęsy stały się mocniejsze i gęściejsze. Obecnie stosuje ją już ponad rok i widać ogromną różnice. Efekty widzę zarówno ja, jak i moi znajomi. Dużo moich koleżanek o podobnym problemie zaczęło także stosować tą odżywkę i również są zadowolone.
Ponad to świetnie służy także jako baza pod tusz, wtedy rzęsy są jeszcze bardziej widoczne.
Szczerze polecam, gdyż naprawdę warto.





madziula

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz