Kosmetyki - skuteczne, tanie i sprawdzone !;)

Dodatkowo moda, książki, filmy, zdjęcia, przemyślenia ;)

Dla każdego coś dobrego.

poniedziałek, 9 lutego 2015

Na poprawę nastroju.

Hejo!
Przybywam do Was z dawką wakacyjnych zdjęć. Wczoraj jakoś niechcący mi wpadły w ręce i od razu się cieplej zrobiło. Te słoneczne dni.. ach! Jeszcze trochę .. ;D Jak na razie musimy się zadowolić ciapaluchą i brakiem słońca ;p.

Zdjęcia nie są tylko mojego autorstwa (o dziwo), z uwagi na fakt, że ja również na nich jestem a takiego "selfi" się zrobić nie da :D, bynajmniej ja nie potrafię ^^. ;)

Koniec gadania. Czas na zdjęcia.

Część botaniczna parku Poniatowskiego ;) .. Ciekawe jak będzie wyglądała po remoncie.. ;D




Zielono, słonecznie, pięknie!


U :D


P M :D

 P U :D
To na tyle ;)

Pozdrowionka!

patis93

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz