Kosmetyki - skuteczne, tanie i sprawdzone !;)

Dodatkowo moda, książki, filmy, zdjęcia, przemyślenia ;)

Dla każdego coś dobrego.

poniedziałek, 5 stycznia 2015

Twórczość domowego zacisza

Heja!
Od dłuższego czasu szukałam pomysłu na wpis.. aż mnie właśnie oświeciło! :D
Kto z nas nie choruje, zwłaszcza w taką 'zimę' ..? Pewnie doskonale znacie ten ból kiedy się smarkacie w najlepsze a na niebie nie widać ani jednej chmurki? ;) A o spacerze nie ma  mowy.. Kilka tygodni temu przeżywałam właśnie taki okres w swoim życiu ..Wraz z grypą nadeszła poprawa pogody. Dla osoby, która kocha robić zdjęcia to istna katorga, straszna mordęga.. dlatego na uparciucha postanowiłam porobić zdjęcia z domowego zacisza :D. Jak zdążyliście zauważyć, uwielbiam fotografować przyrodę, niebo, drzewa, roślinki, ludzi również, ale w plenerze itd. itp.;p
Dlatego chodziłam od okna do okna i coś tam napstrykałam ;p . Chwilami się bardzo denerwowałam, jak wiadomo okna nie przewidziały tego, że będę robiła zdjęcia i się nie umyły.. ;p

Zostawiam Was  z fotami robionymi w domu (nie tylko z okresu mojej niefortunnej czasowo choroby) ;)
Miłego oglądania!









Dobrej nocy!
patis93 ;)

1 komentarz: