Kosmetyki - skuteczne, tanie i sprawdzone !;)

Dodatkowo moda, książki, filmy, zdjęcia, przemyślenia ;)

Dla każdego coś dobrego.

środa, 17 września 2014

FILMIK!!

hejka!
Na początku chciałabym z całego serca PODZIĘKOWAĆ WSZYSTKIM PAMIĘTAJĄCYM o moim się postarzeniu ( 21 urodzinkach) ! Naprawdę było mi przemiło kiedy odczytywałam smsy z życzeniami , kiedy mogłam wysłuchać ich na żywo ( aż się łezka kręciła w oczku) , za wpis na blogu oraz za GÓRĘ prezentów, które dostałam. O wszystkie dbam, staram się używać/konsumować/czytać i jestem MEGA zadowolona!Szczerze mówiąc nie sądziłam, że niektórzy AŻ tak mnie znają;).


Jednak uważam, że przede wszystkim największe podziękowania należą się mojej rodzince, a w szczególności MAMIE, która poświęciła sporo czasu,oraz włożyła ogrom serducha w przygotowanie niedzielnej 'imprezki'. Było przepysznie, przemiło i wgl. ACH!  A 4 piętrowy .. (co najmniej 4;p) tort był gigantem!





Tak jak już wspominałam w poprzednim poście.. udało mi się skleić filmik z nad morza ;)

Bądźcie cierpliwi oglądając ;p    

gdzieś.. gdzieś odnajdziecie PUM ;p Łaaa!




pozdrowionka!

patis93





2 komentarze:

  1. Co studiujecie? ;> Wyglądacie o wiele młodziej! :)

    http://martixs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za komplement ;p Jesteśmy już wszystkie na 3 roku , haha ;p
      Ula studiuje gospodarkę przestrzenną a ja z Madzią ekonomię;)

      Usuń